UTA Arad

Rupe Pletl colaborarea cu UTA? Semne proaste și de la autorități





Unul dintre cei mai importanți parteneri ai „Bătrânei Doamne” bate în retragere. Firma Pletl ar dori să întrerupă contractul de sponzorizare cu UTA pe motiv că partidele echipei arădene nu se mai văd foarte des pe micile ecrane și doar pe Digi Sport din acest an (în sezonul trecut și Dolce Sport, ce s-a transformat în TelekomSport), deci, nici expunerea națională a companiei operatoare de transport persoane pe ruta Germania – România nu mai este foarte mare. Din informațiile noastre, pe adresa clubului din Calea Victoriei a și sosit o notificare din partea patronului Manfred Pletl în acest sens, însă nimic nu este tranșat deocamdată.

În înțelegerea dintre părți nu există nicio clauză conform căreia cei de la UTA se angajează să ofere expunere națională partenerului său prin intermediul televiziunilor și, oricum, „Bătrâna Doamnă” e și în acest sezon, mai ales de când a acceptat accesul carelor TV și la Șiria,  printre cele mai televizate echipe. „Pletl” a achiziționat Pachetul Platinum, iar logo-ul se regăsește pe fața tricoului de joc al echipei „roș-albe”.

În fine, nici dinspre Consiliul Județean, respectiv Centrul Cultural Județean, veștile nu sunt prea bune privind proiectele depuse de utiști. Totodată, la Primărie, sunt niște schimbări birocratice ce ar putea amâna alimentarea conturilor grupării fanion a Aradului conform contractelor de finanțare aprobate deja.

35 comentarii

    1. Un dislike pt jignire,dar recunosc ca ai dreptate!Nu se inghesuie nimeni in a finanta echipa,mai ales in aceste clipe tulburi.
      Oare intentionat s-a postat poza cu cei 2?
      Banii care s-au dat la „negru”,pt Suceava-Sepsi si cine mai stie pe unde(vezi Juventus de exemplu) de unde or fi fost?Din salariile lui Dragan si Gradinaru?

      0
      0
  1. Pai si vrei sa dea omul 60000 € ca sa il vada 300 de spectatori la Siria ??
    Daca gasesti pe orice stalp adui tu repede. Crezi ca lumea arunca cu banii doar ca e UTA ?? Nici Pletl nu face banii din pix ca si marii conducatori ai Utei

    0
    0
  2. Este o veste extrem de proasta daca Pletl abandoneaza pe UTA si primaria AR pune piedici in finantare !!Poate rezultatele slabe si saracia existenta in ROU sa influienteze sponsorizarile spre UTA .Ce se mai aude despre preluarea lucrarilor de la Neuman de cei care au finantat arena I.Oblemenco…?Dar pe la Motorul cand se pune sinteticul, ca vine iarna…????Sa se mai faca poze cu stadiul lucrarilor….Se anunta vremuri grele la UTA…?D-nii Blidar si Marius Tucudean daca vor, ne pot scoate din impas…!Hai UTA !

    0
    0
  3. Din ăștia care nu prea dau bani DASCALE,vorbe,vorbe…..iar asta cu țaran prost Dascale mi se lasă impresia ca ești cam obraznic ,ai fi fost tu rugbist dar te Invit la sala de forța sa vedem cit împingem și dacă nu împingi cit mine ți-o las pe (in) git…..:vezi de coșmelia ta

    0
    0
    1. …..si acum sa ma dau si eu in spectacol ca am centura neagra 2 * dani …..ce tot o dati pe site ca faceti sala, altu ca face box ,altu nu stiu cat de tare e ….ca nu intereseaza pe nimeni spun eu! Fara banii dela PLETL astia sint morti o sa vezi , gaseste tu sponsori daca vb. aşa .

      0
      0
  4. da….era de asteptat ca de la km 0 se imput lucrurile.
    cineva nu a dansat cum a vrut domnul Falca !! ma mir de Domnul Iustin Cionca care se pare ca executa si dansul ordinele.RUSINE NEOBRAZATILOR CA VA BATETI JOC DE SIMBOLURILE ARADULUI !!

    0
    0
  5. avem ocazia sa vedem cum face afaceri un neamt … conteaza fiecare euro, chiar daca esti milionar … in urma cu 20 de ani am facut un curs de management si marketing cu un neamt care era milionar tanar, retras din afaceri pentru a-si trai viata alaturi de familie si de a impartasi altora din experienta lui … inca nu erau la noi hipermarketurile dar au aparut cosurile de cumparaturi in care trebuia sa bagi o moneda … neamtul ne-a spus ca in Germania nu lasa nimeni cosul in parcare, toti se duc sa-l returneze … pentru ca sa isi ia inapoi acea moneda … ne-a aratat ca avea un port-monede special, prins pe curea, in care avea cateva fise pentru carucior … astia sunt nemtii …

    acum, revenind la sponsorul principal al UTA-ei, m-am gandit ca in afara de meciuri, cand intradevar se uita zeci de mii de telespectatori si marca lui are vizibilitate mare, cine ii expune marca? pai va spun eu … presa online … doar sportarad are circa 200.000 de vizualizari pe luna la articolele despre UTA in care 99% din ele au poze cu jucatori care au pe piept sigla lui … daca la cei 200 mii adaugam restul presei aradene online, plus presa zonala si centrala care preia de la noi, facebook-ul, care raspandeste bine de tot pozele, cred ca ne ducem binisor spre 1 milion de vizualizari pe luna ale siglei de pe pieptul jucatorilor de la UTA … eu cred ca nu este chiar putin pentru banii care ii plateste la UTA … 5000 de euro pentru 1 milion de vizualizari ale marcii … adica 1 cent pentru 2 vizualizari …

    0
    0
    1. Bravo Lucian!O explicatie care valoreaza cat o sponsorizare grasa(exagerand)!Dar tradu norodului,mai in amanunt!
      Explica-le tu ca pe Pletl,il doare fix in fund de televizarile din Liga a 2-a,neimportante in comparatie fata de presa si face book si nu stiu de unde s-a scos suma de 60.000Eur?Foarte departe de adevar!
      Mai degraba,neamtul nu vrea sa-si asocieze imaginea cu contraperformanta,ca sa nu mai vorbim de fapte penale.
      Dar un singur lucru nu iti este nici tie ft clar,daca imi permiti sa te contrazic:
      M.Pletl,sponsorizeaza UTA,nu Sportarad si alte prese si Face Book,altfel sigla si marca Pletl,ar fi pe fiecare stire noua ca logo!
      Pe acelasi considerent,raman la ideea,ca firma de transport ar avea suficienti bani,ca in loc de sponsorizarea UTA-ei,sa-si cumpere spatii publicitare.
      Vom afla!

      0
      0
      1. am scris ca logo-ul lui apare pe pozele de la articolele despre UTA … si am mai uitat ceva … de obicei firmele care isi fac reclama socotesc ca isi asociaza numele cu cel caruia ii da bani, ori pentru ca are nevoie de notorietatea lui care este mai mare sau pentru ca are nevoie de o localizare a brandului lor alaturi de alte branduri locale, cunoscute si apreciate in societatea locala …
        in cazul acesta particular, e posibil ca nemultumirile sa fie legate de vizibilitate (si) lipsa de performanta care indeparteaza lumea de brand … esecul UTA-ei il simte ca s-ar putea sa se rasfranga si asupra lui … e o parere, nu dati cu parul … si mai e ceva mai rau poate … dorinta de a rupe contractul va avea un impact mare asupra altor posibili sponsori … tot o parere, nu dati cu parul, veniti cu argumente ca nu e asa …

        0
        0
        1. @Lucian?????In fapt si la urma urmei,PLETL,pe bani putini,are reclama cum nici nu ar fi visat!Nu se poate compara niciodata,cu alte firme transportatoare,de prin tara.Adevarate linii de transport international.,24 din 24 ore..7 din 7 zile?
          Nu dau nume,ca sa nu intru in publicitate,dar cele din Sibiu,Galati,Bacau,le-ai vazut vre-odata reclame la TV?Sau pe tricourile localitatilor respective?
          Si crezi ca exact M.Pletl,este dezamagit ca nu apare la TV?
          Sau tu Lucian,esti atat de sigur ca acelasi Pletl este pe tricourile Soimilor Lipova,ca sa se vada tara?
          Ai scris ca posibil ca si alti sponsori,sa se retraga!Da!Posibil,dar putin probabil!Cine ar mai fi?
          Ia vezi ce mai scrie pe echipamente?Te-ai prins?

          0
          0
  6. Trebue luat in considerare ca sunt 2000000 vizualizari dar intra tot aceasi suporteri care nu cred ca sunt mai multi de 1000 de mai multe ori, deci impartiala pe vizualizari nu e buna

    0
    0
    1. avem cateva zeci de mii de vizitatori unici pe luna … si ca noi, si ceilalti din online de care scriam

      si la meciuri cine se uita? tot altii? aceiasi in linii mari

      intrebare … oare ce este mai eficient, sa vada 1 milion de oameni o data o reclama sau 10000 de oameni sa vada de 100 de ori fiecare aceea reclama?

      0
      0
      1. Lucian, stii foarte bine ca treaba asta cu unicii e cu dus si intors. Eu intru pe site de pe 4 IP-uri diferite – adica sunt unic de 4 ori pentru sportarad – si ca mine sunt probabil multi. Legat de Pletl, daca acei 10000 de oameni care vad reclama de 100 de ori sunt din Arad si imprejurimi, e cam degeaba pentru ca ei cauta sa ajunga la oameni din alte colturi ale tarii, oameni care nu au auzit niciodata de Pletl.

        0
        0
        1. poti sa ai 10 IP-uri, sunt convins ca la orice ora din zi si din noapte, daca te intreaba cineva cine ii pe piept la UTA vei sti cu siguranta …

          prin sport te adresezi celor care au legatura cu sportul si sunt destui utisti si prin tara sau chiar in germania care intra pe siturile de sport aradene …

          daca vrea reclama nationala serioasa, mai pune un zero la suma si merge la Protv sa il dea in pauze la un film, printre detergenti si telekomuri …

          0
          0
          1. Adevarat, dar cu ce-l ajuta pe neamt ca ma trezesti tu pe mine noaptea si eu stiu sa-ti spun ca pe pieptul baietilor e Pletl? Ai sa spui ca e vorba de awarness, dar asta e doar o parte a scopului pe care-l urmaresti cand pompezi 60 000 € intr-o echipa de fotbal. Nu ai nevoie de un 0 in plus sa te dea Pro-ul in pauze, ai exagerat putin.

            0
            0
          2. nu poti sa cumperi bucatele de reclame, trebuie sa iei pachete … si astea costa sute de mii de euro

            0
            0
          3. Pro TV nu este in primul rand un canal de televiziune, el este un vanzator de publicitate pe baza audientei, emisiunile si filmele sunt suportul care are audienta pentru difuzarea reclamelor din care fac ei milioane de euro pe luna … este un business in primul rand si apoi un canal tv …

            0
            0
        2. Hmmmmm,te pot contrazice!Daca vrei sa ne duelam in calcule de probabilitati matematice!
          La aceasta secunda,exista deja 1260 vizualizari doar al acestui articol!
          Daca tu ai 4 I.P.-uri,nu cred ca multi au,sau nu chiar 4!
          Deci daca ai imparti 1260 la 4,la o stire proaspata,doar la aceasta,ar insemna fix 315 persoane,doar pt stiri legate de UTA!
          Inmulteste la cate articole apar doar intr-o singura zi,pe sportarad,fa o medie pentru o luna si vei ramane crucit!
          Eu am facut aceasta aproximare,in urma cu cateva luni si crede-ma ca daca iei doar populatia Aradului(cca 160-170.000),de la nou nascut,la cei in prag de „Pomenirea” si te-ai gandi cati dintre ei sunt suporteri,mai si taind pe cei mai in varsta,care nu stiu joaca de-a internetul,vei ramane surprins!
          Nemaivorbind de suporteri din tara sau din diaspora!
          Nu este nici o aberatie sau exagerare!
          La ce plateste Pletl,UTA-ei,nu i-ar ajunge in presa centrala sau la posturi nationale TV,nici pt o saptamana!

          0
          0
          1. la Pro, sunt tarife de genul miilor de euro pe minut !!! si ganditi-va ca atunci cand e reclama in timpul filmului, jumate din spectatori se ridica si merg in bucatarie sau la baie iar ceilalti jumate cauta sa vada ce este pe alt canal 🙂

            0
            0
  7. Cred că şi aştia de la Digi ,Dolce,Telekom sau cum se numesc ….sunt neseriosi! Adică eu cel puțin nici nu aprind televizorul când joacă Chiajna,Voluntari şi Juventus Buc….dar mă uit la orice meci din Liga 2 ,sincer eu aş prefera să văd meciuri ale echipelor din Liga 2 adică nu doar 2 meciuri pe săptămână de Liga 2! Şi cu UTA şi Pletl …de ce nu se transmite meciul pe site-ul echipei ? Adică pe site-ul FRF transmit toate meciurile ale echipelor naționale de juniori cu o singură cameră şi un singur om care comentează(cel care filmează)….şi aşa oricine vede meciurile echipei Live …..

    0
    0
  8. @Giro, chiar te rog sa ne duelam. Tu confuzi unicii cu vizualizarile daca ai impresia ca 1260 vizualizari = 1260 oameni.

    @Lucian, publicitatea pe TV se vinde la GRP30, adica platesti in functie de audienta pe care o are post-ul la momentul in care se difuzeaza spotul tau. Dar da, te duci la o agentie de publicitate si cumperi un pachet, nu bati la usa fiecarei televiziuni. Totusi, aia 600 000€ de care zici tu ca ai nevoie sunt super umflati.

    0
    0
    1. Gresit total!In primul rand,depinde de canalul TV!Nu poti compara un Pro,sau Antene,dar si acelea,nu oricare,in paralel cu Kanal D,sau ma rog!!Sumele sunt imense,ceva de genul 30.000Eur,maxim 20 secunde,dar spoturile se repeta,pretul difera intr-adevar,in functie de ore de difuzare,sau evenimente si doar la pachete!Pot diferi de la viteza de intonare,pana la scurtarea lor!CNA-ul nu mai accepta turuielile!
      Vorbim acum,doar ca sa ne aflam in treaba!
      Contractul cu Pletl,apare pompos!Nici vorba de 60.000Eur,vezi ca ai gresit un 0!
      Ceva cascaval a mai venit,cash vre-o 5000,dar in rest s-a calculat punerea la dispozitie ale unor mijloace de transport,din partea Pletl-ului!
      Ma intreb cat costa microbusul,parcat pe Calea Victoriei,PLETL,cosmetizat cu UTA?
      Cine il foloseste?Si pt ce?La cat este evaluat in contract?Pt ca asa ajungi la zeci de mii Euro in acte,in care tu te chinui cu ASU,Miroslava,Afumati,Suceava,si vezi ca vine Luceafarul,cu mare foame de puncte!
      Ai inteles?

      0
      0
    2. daca vrei sa prinzi ceva secunde si in prime time, crezi ca nu trebuie sa bagi 50.000 de euro pe luna??? adica 600.000 pe an??

      0
      0
      1. Lucrez in televiziune de cativa ani buni si ma lovesc de chestiile pe care le discutam mai sus zilnic, dar nu, Giro si Lucian de pe sportarad, stiu ei EXACT cum stau lucrurile cu industria asta. In fine, e zi de meci, prea putin conteaza alte lucruri. Hai UTA!

        0
        0
  9. Sunteți obsedați de bani! Ce mare pierdere firma păcii! Tu conducător la UTA daca vrei bani du-te cu o oferta la multinaționale din oraș, și chiar din tara, la un moment dat FC Baia mare juca cu west bank pe piept, și Gloria Bistrița cu Darimex, care erau din Arad.. fă o oferta la Vodafone, Orange,că pt aia 100000 de euro e 1% din fondul de protocol, nu sta ghiocel cu miloaga la falcă!

    0
    0
    1. Cine să meargă, Codru ? O iau ăia la fugă când il văd cum este imbrăcat…om la 40 și ceva de ani…Iedu ?
      Ce conducerea păcii avem noi ?

      0
      0
  10. Va certati degeaba, un sponsor are pretentii, nu doar la expunere, ci si la calitatea muncii a celui sponsorizat. La UTA nu e calitate, mai mult ,DNA este in procers de coruptie cu UTA. Ce expunere este asta ? Apoi Pletl, mai ajuta si cu autocarele,in unele deplasari, la toate astea mai capata si jigniri de la suporteri. Pentru ce sa mai cheltuie banii Pletl ? Una este sponsorul. alta este finantatorul, dar aste a sint lucruri pe care nu le regleraza…suporterii. Suporterii nu au fost capabili sa faca un miting pentru urgerntarea lucrarilor pe Motorul, pe UTA. Ce pot ei , e sa il cheme pe „conducatorul proiectului UTA” – Dl Meszar-la o sedinta de vorbe, in care Meszar le-a zis ca isi asuma rezultatele, dar ca nu da UTA la altcineva, decit daca el vede ca altii au bani. Halal ! Aici e buba, la o conducere sprijinita de SCUTA, care nici nu „produce”, dar, in plus mai si este prinsa cu „mita in sac” la cumparari de meciuri. Si cam ce „expunere” da treaba sta ? Daca la asta mai adaugam si „sictirul” vesnic al lui Falca avem …tot tabloul. Degeab ii criticam pe Tucudean, pe blidari, pe altii, nimeni nu pune banii la bataie ca sa intre in buzunarele conducerii, sau ca UTA sa se arate incapabila de un management cit de cit valabil

    0
    0
  11. Daca se amana plata de la primarie nu-i nimic, conducerea va pune o clauza ca echipa sa mai castige vreo 4 puncte pana la urmatoarea plata si asta va dura vreo 2 luni de zile

    0
    0
  12. Pot sa spun la ce citesc pe aci ca tovarasu de la km 0 so fi suparat ca il injura lumea ca vezi doamne el da bani de la el.
    La cum se comporta cei din staf la suspiciunile ce plutesc in aer mi se pare ca domnul de la plletl e indreptatit sa faca asta.
    Asai cand tu vrei sa umbli cu masini scumpe dar tu nu ai bani doar de o dacie veche, un om normal merge cu ce are sa nu moara de foame si macar nu te faci de ras.
    Dar ce se intampla la acest club la smecheriile cu bani publicinu avem cuvinte dar asa e la noi uni pot alti joc de glezne ca nui loc.
    HAI UTA

    0
    0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button