Știrile zileiUTA Arad

UTA și brandul Neumarkt, partenere în autenticitate și tăria de caracter: „Să ne bucurăm împreună de cât mai multe reușite!”





Cu ocazia conferinței de presă săptămânale, clubul UTA a anunțat concretizarea unui nou parteneriat. Alături de gruparea fanion a Aradului vine Heineken România, o companie de renume care își va promova unul dintre produse, respectiv berea Neumarkt®, la început prin bannere pe stadion sau pe diferitele materiale promoționale ale clubului. „Ne bucurăm să oficializăm colaborarea cu HEINEKEN România, care, prin brandul Neumarkt®, un nume important din portofoliul companiei, este acum lângă noi. Suntem onorați de asociere și suntem convinși că vom avea realizări pe măsura așteptărilor tuturor. UTA este cel mai reprezentativ reper al Aradului, iar concretizarea relației cu un  partener de o asemnea anvergură ne determină să credem că, împreună, vom deveni – cu toții – și mai puternici. Bun venit, HEINEKEN România, în familia UTA!”, a transmis Codru Grădinariu, directorul general al UTA-ei.

Arădean getbeget, Gheorghe Andresz, directorul de vânzări al companiei a subliniat următoarele: „Autenticitatea și tăria de caracter sunt parte din personalitatea brandului Neumarkt®. De fiecare dată când le recunoaștem la ceilalți, le promovăm așa cum putem mai bine, iar asocierea cu UTA Arad este încă o ocazie extraordinară de a face acest lucru. Ne dorim să construim un parteneriat de tradiție, așa cum le stă bine unor nume puternice, care împărtășesc aceleași valori și dorința de a fi alături de suporterii din Arad. UTA Arad este o legendă locală, iar noi, HEINEKEN România, căutăm permanent să ne conectăm într-un mod cât mai relevant cu comunitățile locale. Strategia noastră de sustenabilitate, Brewing a Better World, are o componentă dedicată susținerii comunităților. Ne bucurăm, deci, să adăugăm încă o inițiativă care ne aduce aproape de comunitate, împărtășind pasiunea pentru performanță și energia fabuloasă a competițiilor. Mult succes, UTA Arad, să ne bucurăm împreună de cât mai multe reușite!”

Balint: „Sponsorii, partenerii, ne responsabilizează și mai mult”

La rândul său, Laszlo Balint îi dă bunvenit noului sponsor al echipei, cărora se alătură altor nume important din mediul de afaceri internațional, intern sau local. „Venirea lângă echipă a atâtor parteneri este un aspect pozitiv, un aspect care ne bucură pe noi toți cei care activăm la club în acest moment. Cumva, este și un factor motivant și stimulator pentru noi, pentru că este clar că toți acești oameni care care vin alături de noi în calitate de sponsori își pun speranțe în acest club, în această echipă. Așadar, suntem responsabilizați în plus, este și firesc. acest lucru. UTA este un brand în fotbalul românesc, UTA este un nume care atrage în acest moment. De asta ne dorim și noi să facem tot posibilul să ne ridicăm un nivel important din toate punctele de vedere. Pe de altă parte, noi trebuie să rămânem conștienți și foarte bine ancorați în realitatea noastră. În acest moment, UTA este o nou promovată, are acest statut pe care noi încercăm să îl depășim muncind zi de zi și e clar că mai avem un drum destul de lung și destul de greu până să ne stabilizăm ca o echipă respectată, cel puțin în ceea ce privește nivelul sportiv”, a punctat antrenorul „Bătrânei Doamne”.

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este cea mai mare companie internațională producătoare de bere din lume. Este producătorul de top al brandurilor premium de bere și de cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken®, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. HEINEKEN este angajată în procese de inovare, investiții în branduri pe termen lung, execuția vânzărilor și managementul costurilor. Prin strategia ”Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte a business-ului companiei. HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Are peste 85.000 de angajați și operează fabrici și alte facilități de producție în peste 70 de țări.

În România, HEINEKEN oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, câteva dintre acestea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul HEINEKEN față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile: peste 1.100 de angajați în România, aprovizionare de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicare agendei de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.

 









2 comentarii

  1. Felicitări,UTA are nevoie de cîti mai mulți sponsori cu greutate. Din păcate sumele care vin din sponsorizări sint mici și nu ajung nici măcar pt o lună. Am înțeles că Roșu pleacă de la UTA ? Era și timpul e total inutil pt echipă.

    0
    0
  2. Acest brand ar putea tine o echipă de fotbal singură după cum este descrisă ca reprezentare si angajati. Sperăm să se simtă ceva serios la bugetul clubului. Felicitări, d-le Andresz!

    0
    0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button