Pariuri sportive, gaming și casino

Cine sponsorizeaza echipele din Premier League

Premier League este una dintre cele mai importante competitii de fotbal din intreaga lume. Ea atrage milioane de fani de pe tot globul, dar si numerosi sponsori care doresc sa se asocieze cu echipele de succes si vizibilitatea pe care acestea le ofera.

Sponsorizarile joaca un rol imens in finantarea cluburilor de fotbal, veniturile obtinute din aceste sponsorizari fiind folosite pentru a face transferuri de jucator noi, pentru a plati salarii, pentru a imbunatati infrastructura si chiar pentru a promova la nivel global echipele de fotbal.

In acest articol vom vedea care sunt principalii sponsori care finanteaza campionatul din Anglia, Premier League.

Casele de pariuri si cazinourile

In ultima perioada, casele de pariuri si cazinourile au devenit unul dintre cei mai importanti sponsori pentru echipele de fotbal din Premier League. Operatorii de jocuri de noroc profita de popularitatea echipelor pentru a-si promova serviciile, indiferent ca vorbim de servicii offline sau online, oferind sume destul de mari cluburilor.

Multe echipe din prima jumatate a clasamentului sunt sponsorizate de case de pariuri si cazinouri, printre care:

  • West Ham – echipa este sponsorizata de BetWay
  • Brentford – echipa este sponsorizata de Hollywood Bets
  • Crystal Palace – sponsorizata de Net88
  • Everton – sponsorizata de Stake
  • Aston Villa – sponsorizata de BK8
  • AFC Bournemouth – sponsorizata de Dafabet

Unul din motivele principale pentru care companiile de jocuri de noroc sunt interesate de sponsorizari este legat de cresterea rapida a acestei piete de pariuri online.

Fotbalul este probabil cel mai popular sport pe care jucatorii pariaza, iar asocierea cu echipe bune creeaza o expunere masiva pentru brandurile aflate in parteneriat.

Daca esti curios sa afli cat mai multe detalii despre pariurile online si jocurile de cazino online, poti gasi informatii foarte utile aici. Inainte de a paria sau de a juca jocuri de cazino online, citeste despre riscurile asociate cu aceste activitati. Joaca intotdeauna responsabil si doar sumele pe care ti le permiti sa le pierzi.

Companii aeriene

Nu doar casele de pariuri si cazinourile online se implica activ in sponsorizarea echipelor din Premier League. Si companiile aeriene urmeaza aceasta tendinta, fiind in acest moment o prezenta puternica pe tot globul, nu doar in campionatul de fotbal din Anglia.

De exemplu, una dintre cele mai mare companii aeriene din lume, Emirates, sponsorizeaza clubul londez de fotbal Arsenal, stadionul lor purtand numele acestei companii: Emirates Stadium.

Un alt exemplu notabil include parteneriatul dintre Manchester United si Etihad Airways, fiind nu doar un sponsor ce se gaseste pe tricourile de joc, ci si al stadionului. Stadionul poarta denumirea de Etihad Stadium.

Aceste parteneriate nu includ doar promovare, ci si facilitati precum transport gratuit pentru echipa atunci cand joaca in competitii internationale sau preturi reduse pentru suporteri.

Companii de servicii financiare

Chiar si companiile de servicii financiare si bancile sunt importante in aceasta lume a sponsorizarilor de echipe de fotbal. Pentru a-si consolida pozitia pe piata si pentru a-si creste imaginea, increderea si stabilitatea, brandurile profita de asocietrea cu echipele din Premier League.

Unul dintre cele mai bune exemple pe care ti le putem oferi este parteneriatul dintre Liverpool, o echipa extrem de iubita in toata lumea, cu Standard Chartered, o banca ce sponsorizeaza echipa inca din anul 2010. Conform ultimelor informatii, parteneriatul dintre Liverpool si Standard Chartered a fost extins pana in anul 2027.

In prezent, Tottenham Hotspur colaboreaza cu o companie de asigurare extrem de mare la nivel global, AIA. Conform informatiilor, sponsorul AIA ofera echipei de fotbal Tottenham undeva in jurul a 50 de milioane de lire sterline anual, pentru a fi imaginea principala de pe tricoul de joc.

Asadar, parteneriatele dintre companiile de servicii financiare si echipele de fotbal sunt benefice pentru ambele parti: echipele primesc o finantare substantiala, in timp ce companiile primesc expunere si isi cresc credibilitatea in fata unui public extrem de larg.

Altele

Pe langa categoriile de sponsori despre care am vorbit mai sus, mai exista si alte tipuri de companii care se asociaza cu echipele din Premier League.

  • Companii de echipamente sportive – Printre cei mai populari sponsori la echipele din Premier League se gasesc branduri de echipament sportiv precum Nike, Adidas sau Puma. Acestea furnizeaza echipamentul sportiv, dar platesc si sume foarte mari pentru drepturile de sponsorizare. Una dintre aceste echipe este Manchester United, parteneriatul cu Adidas aducand echipei mai multe milioane de lire sterline pe sezon
  • Producatori din domeniul auto – anumite marci de masini s-au implicat activ in sponsorizarea unor echipe de fotbal din Premier League. Manchester United este si aici un exemplu, in trecut avand un parteneriat cu Chevrolet ce i-a adus de asemenea foarte multe milioane de lire sterline la buget
  • Companii de tehnologie – Samsung si Huawei au fost unele dintre companiile care s-au implicat in sponsorizarile echipelor din Premier League. Prin sponsorizarea unor echipe de top, acestea si-au promovat produsele si serviciile atat in Anglia cat si la nivel global

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button