Pizza 5 Colțuri a cumpărat un Pachet Gold Plus la UTA. Valorea? Aproape cât drepturile TV pe un sezon
Compania Pizza 5 Colțuri, un mai vechi partener al clubului UTA, este primul sponsor al „Bătrânei Doamne” la prețurile propuse de conducerea grupării arădene pentru noua stagiune competițională.
Pizza 5 Colțuri a achiziționat pachetul de sponsorizare-publicitate Gold Plus, care, conform catalogului se ridică la valoarea de 13 mii de euro pe întreg sezonul. Se știe că „Bătrânei Doamne” i se cuvin sigur exact 13 mii de euro din drepturile TV, restul urmând să-i încaseze la finalul stagiunii în funcție de locul pe care-l va ocupa în clasament.
Revenind, pentru suma mai sus menționată, la Pizza 5 Colțuri a achiziționat un logo deasupra numerelor de pe tricourile jucătorilor, 6 bannere de 300×90 de cm pe laturile terenului de joc, dar și alte expuneri a numelui pe panourile publicitare din sala de conferințelor de presă, programele de meci, site-ul oficial al clubului, plus două abonamente la Tribuna VIP și două abonamente comune.
În continuare, sunt disponibile mai multe pachete de sponsorizare-publicitate: Suporter, Bronz, Bronz Plus, două pachete Silver și câte unul Silver Plus și Gold, trei Platinum sau unul Diamond. Cu ceea ce oferă ele și valoarea fiecăruia vom reveni în momentul în care conducerea clubului va face totul public pe site-ul clubului.
Felicitàri , sper sà le urmeze exemplul si alte societàti !
Doamnă patroana are un băiat si doi nepoți legitimați la juniori la UTA. A ajutat mult echipa unde activează copiii. Sa vedem care vor fi celelalte firme care vor cumpara publicitate.
conteaza gestul , mai putin celelalte lucruri !