Baschet

După Webb, FCC Baschet Arad a pierdut-o și pe Dzombeta datorită lipsei de finanțări din partea Primăriei: „Situația devine critică!”

Dacă UTA s-a mai descurcat cumva prin banii obținuți de la televiziuni sau contribuția sponsorilor și abonaților de la începerea noului sezon, FCC Baschet Arad, a doua cea mai iubită echipă arădeană este pe cale să-și compromită serios sezonul fiindcă autoritățile locale se fac că plouă când vine vorba despre finanțare. În loc de un răspuns concret, primarul Călin Bibarț a băgat din nou în față Oficiul Concurenței și al său răspuns privind posibilitatea ca banii de la bugetul local să fie considerat ajutor de stat, dar a și-a adus aminte și de citatul obosit: ”Pasiunea nu trebuie să bată rațiunea”.

Până una alta, partenerul solid care sa clamează a fi Primăria trebuie să afle FCC Baschet Arad a pierdut deja două jucătoare foarte importante în perspectiva sezonului viitor. Este vorba despre americanca Adrienne Webb, care a semnat cu BK Horizont Minsk (Belarus) și Miljana Dzombeta. Coordonatorul de joc bosniac a fost blocat până ieri de managerul Marcel Urban, însă, datorită faptului că bugetul clubului e în aer, aceasta a semnat cu gruparea maghiară de la Zalaegerszeg. În sezonul precedent, după pleacarea de la FCC Baschet Arad, Dzombeta a evoluat în Spania, la Snatt’s Femeni Sant Adria.

Iar în zilele următoare, scenariul se poate repeta pentru o a treia baschetbalistă străină. „Dacă pentru jucătoarele cărora le-am reînnoit contractele și sunt deja la antrenamente la Arad ne-am folosit de banii încasați de la sponsorul nostru, FCC Environment, dar și de cei 110 mii de lei luați pe proiect de la Consiliul Județean, pentru Webb, Dzombeta și cine ar trebui să mai sosească aveam neapărat nevoie de finanțarea Primăriei. Aceasta lipsește și o să ajungem să culegem, nu să alegem jucătoarele dorite de noi, care au și confirmat prin jocul lor prestat la echipa noastră. Situația începe să fie critică, existența noastră este serios pusă sub semnul întrebării”, ne-a declarat managerul FCC Baschet Arad, Marcel Urban.

Așadar, Primăria continuă să facă pe Dumnezeul în lumea sportului, când nu ar trebui să uite că ea doar e o gestionară a banilor publici, din care trebuie să înapoieze comunității sub o formă sau alta. Iar sportul e un segment important al orașului și, deocamdată, este tratat cu spatele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.