Pariuri sportive, gaming și casino

Cele mai cunoscute hobby-uri ale fotbaliștilor





Dincolo de pasiunea pentru fotbal, cei mai buni jucători din lume au și alte hobby-uri în comun. Mașinile, pokerul și colecțiile de haine sunt doar câteva care sunt îndrăgite de numeroși fotbaliști de top.

Așadar, iată care sunt cele mai întâlnite hobby-uri ale fotbaliștilor:

1. Mașinile de lux – Când vorbim despre mașinile de lux, cu siguranță primul fotbalist ce trebuie amintit este Cristiano Ronaldo. Starul portughez are o colecție de mașini estimată la peste 24 de milioane de dolari. Iar piesa de rezistență este un Bugatti Centodieci, al cărui preț este de 12 milioane de dolari. Recent, Ronaldo a plătit aproape 2 milioane de dolari pentru un Ferrari Monza SP1. În colecția sa se mai află un Ferrari F12 TDF, Ferrarri 599 GTO, Ferrari 599 GTB Fiorano și un Ferrari F430. 

Și Lionel Messi are o colecție impresionantă de mașini, din care se remarcă un Ferrari 335 S Spider Scaglietti, pentru care a plătit nu mai puțin de 30 de milioane de dolari. Cea mai exotică piesă din garajul său este însă Pagani Zonda Tricolore. El este și un fan al modelelor Audi, având RS6, A7 și Q7. De asemenea, mai are și un Mercedes SLS AMG dar și un Maserati Gran Turismo MC Stradale.

Neymar este și el fanul mașinilor sport, iar principalele modele din colecția sa sunt Lamborghini Veneno, Lykan Hypersport, Aston Martin Vulcan, Koenigsegg CCXR Trevita, Ferrari 458 Italia, Mercedes AMG, Audi R8 Spyder și Maserati Mc12.

2. Pokerul – Această activitate atât de distractivă este cu siguranță foarte apreciată de fotbaliști. Jucătorii cei mai cunoscuți pasionați de Poker sunt Cristiano Ronaldo, Neymar și Gerard Pique. Cristiano Ronaldo a jucat adesea poker în scopuri caritabile, iar cei care l-au întâlnit au avut numai cuvinte de laudă la adresa sa. Portughezul este recunoscut ca un jucător calculat, căruia nu îi place să se arunce. Adoptă mereu strategia potrivită și din acest motiv iese adesea câștigător.

De asemenea, Neymar este și el un mare pasionat de poker și a fost prezent la mai multe turnee caritabile. El are un stil ceva mai avântat și îi place să și blufeze. 

Dar poate cel mai bun jucător de poker dintre fotbaliștii aflați încă în activitate este Gerard Pique. Fundașul central a participat la mai multe turnee, iar rezultatele sale au fost cu adevărat notabile. Astfel, din turneele live la care a participat, Pique a încasat premii în valoare de 668.155 de dolari. În aceste condiții, el ocupă locul 30 în topul jucătorilor de poker cu cele mai mari premii câștigate din istoria Spaniei. O performanță remarcabilă, în condițiile în care el nu este un jucător profesionist de poker. Cel mai mare premiu câștigat de Pique se ridică la 392.515 de dolari.

3. Colecțiile de haine – În paralel cu activitatea sportivă, foarte mulți fotbaliști își lansează și colecții de haine. Spre exemplu, Lionel Messi are propriul brand de haine. Denumit „Messi”, acesta vinde în mod deosebit haine casual. Argentinianul este imaginea propriului brand și a jucat rolul de fotomodel pentru promovarea hainelor. Un tricou de la brandul Messi costă de la 45 de dolari în sus, o cămașă de la 50 de dolari, pantalonii sunt de la 50 de dolari, iar o geacă de iarnă de la 175 de dolari.

În schimb, Cristiano Ronaldo și-a creat un brand de lenjerie intimă și de parfumuri. De asemenea, portughezul mai vinde sub brandul CR7 și produse de casă, șosete și colanți. Hainele din brandul CR7 sunt disponibile doar pentru bărbați și băieți, iar Cristiano a jucat și el rolul de fotomodel pentru promovarea produselor.

Neymar nu are propriul brand de haine, dar a avut colecții speciale cu branduri precum Puma și Replay. Zlatan Ibrahimovic și-a creat propriul brand de haine în trecut, însă în 2018 a decis să îl închidă, după ce a avut pierderi de peste 20 de milioane de euro. În schimb, el are acum propria colecție creată de Dsquared2, la care o bluză are un preț minim de 355 de euro. Colecțiile speciale create de branduri în asociere cu sportivi de top sunt ceva foarte întâlnit. Astfel, brandul de haine sport 4F a lansat colecția 4FxRL9 în asociere cu atacantul polonez Robert Lewandowski de la Bayern Munchen.

Un comentariu

  1. Asa este..doar ca anumite branduri si nu doar Audi,le ofera in campanie de reclame nu numai bani,ci si respectivele masini,gratuit.
    De asemenea exista sau au existat sportivi care au contract pe viata cu o anumita companie…De exemplu,Niki Lauda a purtat pana la moarte sapca firmei Parmalat,produse de care a beneficiat gratuit.
    Si Ilie Nastase avea contract pe viata cu Adidas,doar ca prin comportamentul rasist,xenofob si scandalurile pe care le-a creeat,nu doar in lumea tenisului,a facut ca firma sa puna punct contractului.

    0
    0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button