Tricouri și mingi pentru suporterii Bătrânei Doamne care s-au înscris pe ”UTA FAN”, urmează bilete la meciurile tari din Europa!
Aplicația ”UTA FAN” a devenit funcțională exact în urmă cu o săptămână, cu câteva ore înainte de primul fluier al meciului cu Farul, iar astăzi reprezentanții Football Social Marketplaces Holding Ltd au fost la Arad pentru a lansa efectiv proiectul. CEO-ul Marius-Jan Tudor s-a arătat plăcut surprins de faptul că în doar 7 zile, peste o mie de fani ai „Bătrânei Doamne” (mai precis 1014 până în această dimineață) s-au înscris în noua aplicație, apelând la ambele funcționalități, magazinul virtual, respectiv fereastra de socializare. Beneficiul pentru UTA ar fi acela că 50% din valoarea fiecărui produs cumpărat din aplicație intră în conturile clubului.
Mâine, cu ocazia meciului cu CFR Cluj, primii ulilizatori norocoși ai ”UTA FAN” vor fi premiați cu 11 tricouri de joc și două mingi semnate chiar de jucătorii antrenați de Ilie Poenaru. Însă, premiile vor fi și mai atractive pe măsură ce susținătorii „roș-albilor” vor face cumpărături și vor fi din ce în ce mai activi pe rețeau de socializare. „Am gândit un masterplan de bonificare a suporterilor pentru performanța lor în platforma UTA FAN. Fiecărui utilizator, fan, i se va atribui un index, în funcție cum va utiliza el magazinul și cât de mult se va implica și pe partea de socializare. Vă pot spune că pentru un index cât mai bun, contează 75% partea de marketplace și 25% cea de socializare. Vor exista premii frumoase, emoționale, pentru cei mai activi, fideli, suporteri, care vor consta în bilete la meciuriledin campionatele Franței, Angliei, Italiei sau Germaniei, dar și partide inter-țări sau din Champions League. Mâine, cu ocazia meciului cu CFR Cluj, când suntem convinși că stadionul va fi plin, așa cum a fost mereu la Arad, vom da primele premii, ce constau în tricouri și mingi de joc. Să spunem că pentru prima oară vom fi vizibili și astfel, nu doar în mediul online cum am fost până acum, iar un meci împotriva campioanei României ni s-a părut a crea conjunctura perfectă”, a spus Tudor.
Acesta a mai recunoscut că în proiect mai e implicat și impresarul Bogdan Apostu, însă doar ca om de legătură cu conducerea clubului. Totodată, Marius Tudor a mai spus că UTA este al patrulea club din România ce beneficiază de o astfel de aplicație, după Dinamo (lansat anul trecut, adunând până în prezent aproximativ 4500 de utilizatori), Farul (lansat pe 17 iulie, cu venituri de…1000 de lei pentru club până în acest moment) și Universitatea Cluj (lansat ieri). „Sincer vă spun, că cea mai bună performanță este la UTA, Aradul are cel mai mare angajament față de club și asta se poate concretiza acum și prin mai multe încasări pentru club prin acest proiect al nostru. Vă spune că în zona de markeplace se vând astăzi peste 150 de mii de produse, între care 100 de mii au și stocuri importante, dar în curând vom ajunge la 1 milion de produse, ținând cont de câte magazine doresc să colaboreze cu noi”, a mai afirmat co-fondatorul ”UTA FAN”.
De unde poate fi descărcată aplicația UTA FAN:
GooglePlay: https://play.google.com/store/apps/details…
E buna initiativa , dar in acest moment cu ce ne ajuta ? Acum cand UTA este pe tobogan atat ca prestatii in joc cat si in clasamentul Ligii 1.De ce nu s-a facut marketing prin mamagementul clubului in mpmentul cand s-au facut contracte cu antrnorii si jucatorii UT-ei ?
Trebuie lucrat și pe sectorul ăsta. Orice club sănătos de afară, stă foarte bine la marketing și colaborarea/implicarea fanilor în acțiuni de imagine a clubului.
Giganții produc milioane nunai din vânzări de tricouri. Noi acum, poate facem câteva mii, ideal ar fi să trecem cândva la sute de mii. E însă un început.
Articol platit?
este conferinta de presa de la UTA, in deschidere s-a prezentat aplicatia UTA Fan
De ce trebuie o alta firmă tampon pt promovare produse UTA si echipă….decind știu de manevrarea banilor nu mai am plăcere să merg pe acolo ….am cunoscuți care și-au luat tricou roșu din altă parte….a ajuns comisionul mai mare decât valoarea tricoului…
„50% din valoarea fiecărui produs cumpărat din aplicație intră în conturile clubului”???
Mai degraba 50% din valoarea comisionului de vanzare. E o mica mare diferenta!
Cat despre marketing, da, este extrem de important pentru un club profesionist. Dar atunci cand TOATE veniturile se duc in conturile clubului, nu catre firme capusa, detinute de politicieni si diversi „oameni din umbra”, cum este cazul magazinului de la stadion sau catering-ului de la meciuri.