UTA Arad

UTA își schimbă sponsorul principal după 4 ani: Favbet are origini ucrainiene și e din 2015 pe piața din România!






După patru ani, parteneriatul dintre UTA și EfBet a luat sfârșit. E un final previzibil, din moment ce societatea de pariuri și-a pierdut licența în România încă din iarnă și, evident, nu-și mai justifica investiții în marketing.

Asta spune și Alexandru Meszar, care a anuțat și trecerea spre noul sponsor principal, o altă firmă de pariuri, cu origini ucrainiene, de această dată – Favbet. „Contractul cu EFBet-ul a expirat, iar eu știu că retrag de pe piața românească. Ei cam din luna ianuarie au probleme pe piața românească vis-a-vis de licențe, vis-a-vis de toate. Dar au rămas până la final, fiind fair-play și având în vedere istoricul bun de colaborare. Nu am stat foarte mult fără sponsor principal, ținând cont de tot ceea ce poate asigura UTA, chiar am avut de ales între mai mulți doritori. Ne-am oprit asupra partenerilor de la Favbet, le mulțumit pentru încredere, sperăm să avem o colaborare bună și de lungă durată. Dar, spații de reclame pe tricouri și șorturi încă avem, locuri în casierie și în conturile bancare avem destule, așa că sunt bineveniți și alți sponsori”, a spus conducătorul de facto al clubului UTA.

Cel care a făcut oficiile de gazdă pentru reprezentanții Favbet a fost Codru Grădinariu, directorul sportiv al clubului UTA. „Avem plăcerea de a anunța începutul unui parteneriat strategic cu noul sponsor principal Favbet. Acest acord de sponsorizare reprezintă un pas important pentru clubul nostru, aducând noi oportunități pentru dezvoltarea și îmbunătățirea activității sportive și financiare. Favbet și-a început activitatea pe piața din România în anul 2015. 5 ani mai târziu, Favbet România își lansa platforma online prin care aducea jucătorilor o experiență unică de pariere. Sunt recunoscuți pentru inovația, omniprezența și angajamentul față de practicile de afaceri responsabile din punct de vedere social.  UTA și Favbet vor lucra împreună pentru a promova sportul, fair-play-ul și credem că această colaborare va aduce multe rezultate pozitive și satisfacții pentru firma Favbet, pentru clubul pe care îl gestionăm și pentru toți fanii nostri”, a spus „oficialul” arădenilor.

Noii sponosori principali ai grupării arădene susțin că cele două părți s-au întâlnit, oarecum, pe drum după ce clubul UTA rămăsese fără un partener de bază. „În numele echipei Favbet, îmi exprim profunda bucurie pentru încheierea acestui parteneriat, pe care îl considerăm o oportunitate valoroasă și benefică pentru ambele părți implicate. De la lansarea noastră pe piață în 2015, Favbet s-a bazat pe principii solide de performanță și respect pentru clienții noștri. După cum am subliniat la începutul discuțiilor cu reprezentanții UTA, suntem deosebit de încântați să colaborăm cu un club de fotbal care împărtășește aceleași valori fundamentale cu noi, având în vedere istoria bogată a clubului UTA Arad, plină de momente memorabile și de succese. Aș vrea să-i felicit pe domni pentru că au contribuit la scena fotbalului românesc, iar acest lucru nu poate decât să ne bucure. Faptul că UTA este, fără îndoială, cel mai important club din vestul țării, ne-a determinat să acceptăm cu entuziasm invitația de a ne alătura dumnealor în acest proiect ambițios. Suntem nerăbdători să contribuim la dezvoltarea și la succesul acestei echipe prestigioase.Puteam să alegem orice alt club, dar UTA e ceva aparte pe scena fotbalului românesc”, au fost cuvintele lui Răzvan Bucur, PR manager Favbet România.

Precizând că Favbet România e 100% societate românească și nu a avut nevoie de girul partenerilor din Ucraina pentru a se implica la UTA, Maria Merlă a vorbit, la rândul ei, despre susținerea educației prin sport. „Având prilejul de a ne alătura clubului UTA Arad, venim cu inima deschisă să susținem această echipă și suntem mândri că putem contribui la ascensiunea unei echipe de tradiție în fotbalul românesc. Într-o eră în care progresul sportiv este strâns legat de disponibilitatea resurselor financiare, discuțiile privind sursele de venit devin tot mai importante. Pornim de la premisa că în România sportul are nevoie de susținere, încurajare, promovare și dezvoltare. Un al doilea argument pentru care noi am ales UTA Arad ar fi următorul: susținerea sportului înseamnă educație. Educația care impactează întreaga societate, societatea devenind mai sănătoasă, mai disciplinată, mai sociabilă și mai determinată pentru atingerea obiectivelor. Mulțumim UTA că ne-ați deschis ușa, sperăm că este doar începutul unei colaborări frumoase și pe mai departe vă urăm succes și îndeplinirea obiectivelor”, a declarat și managerul financiar al Favbet România.

Contractul dintre UTA și Favbet se întinde pe un an, cu posibilitate de prelungire, iar suma este confidențială. În România, UTA este singurul club sponsorizat de cei de la Favbet, care – în schimb – mai au colaborări cu echipe de fotbal din Ucraina sau Croația.

Ceilalți sponsori prezenți pe noile tricouri și șorturi ale utiștilor sunt, deocamdată, Pizza 5 Colțuri, www.UTB-Shop.ro, CBA și Dey Security Arad. În noul sezon, echipa arădeană își va juca meciurile de pe teren propriu într-un tricou roșu, cu puțin alb pe margini și la umeri. Echipamentul de deplasare va fi turcoaz, iar cele de portari galben și verde.




Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button